helpdesk

Helpdesk

bHosted probeert alles zo eenvoudig mogelijk te maken, maar het kan natuurlijk zijn dat je een vraag hebt waarop het antwoord niet direct te vinden is. Op deze pagina vind je een overzicht hoe je jouw vraag zo snel beantwoord krijgt, met of zonder hulp van de helpdesk

Doe direct Stap 1 en klik hier voor Antwoorden op veelgestelde vragen.

1. Kennisbank

Veel antwoorden op vragen kan je terug vinden via de keuze Kennisbank in het menu. De artikelen worden regelmatig bijgewerkt en aangevuld, dus hou deze pagina's in de gaten.

2. Het controle paneel

Als je al klant bent bij bHosted, dan zijn veel instellingen met betrekking tot je account terug te vinden in het controle paneel. Vergeet je niet om na het inloggen door te klikken op de domeinnaam in de middelste kolom? Via die link kunt u de instellingen nalezen voor FTP, Mail en andere onderdelen, gepersonaliseerd op basis van het betreffende domein.

3. Nieuws feeds

Over nieuwe ontwikkelingen en acute problemen binnen bHosted word je op de hoogte gehouden via de bHosted status pagina's. Indien je merkt dat er iets niet goed werkt, controleer dan eerst de status pagina's.

4. Is je vraag nog niet beantwoord?

Indien je vraag na het raadplegen van genoemde bronnen nog niet is beantwoord, dan kan je het beste je vraag stellen per mail aan de bHosted helpdesk of per whatsapp via 06-39003920. Vermeld a.j.b. zo veel mogelijk informatie in je bericht, zoals je domeinnaam en eventuele foutmelding. Met behulp van deze gegevens kan de helpdesk de vraag zo snel mogelijk oplossen. Doordat je de gegevens mailt, worden spelfouten uitgesloten. Dit laatste komt regelmatig voor als de vraag per telefoon gesteld wordt.

Indien je aan de telefoon bent met de bHosted helpdesk, klik dan hier om TeamViewer te downloaden.

CONTACT
> e-Mail: info@bhosted.nl
> Facebook: bHosted.nl
> Twitter: @bhostednl
> Chat: Live
Actuele status
Er zijn op dit moment geen meldingen.